Přejít na článek: Časté otázky

Časté otázky

Optické připojení k internetu je dostupné v určitých lokalitách, proto je důležité předem ověřit jeho dostupnost. To lze jednoduše prověřit zde. Pokud si nejste jisti, rádi vám s tím pomůžeme i telefonicky.

Můžete nám zavolat nebo napsat na sociálních sítích. Další možností je, že si rovnou oveříte dostupnost našeho super rychlého internetu ve vaší lokalitě, a to zde. Nevíte si rady? Zanechte nám telefonní číslo a my vám zavoláme zpět, společně vše probereme. Děkujeme, že máte zájem o naše služby. 

Odpověď je jednoduchá. Velikost našich antén/vysílacího výkonu volíme tak, aby spoj i za hustého deště fungoval. Pokud je instalace provedena kvalitně s dodržením technologického postupu, je rychlost bezdrátového internetu na počasí a roční době takřka nezávislá.

Díky kvalitním Wi-Fi routerům si můžete připojit veškeré počítače, televize, mobily či další zařízení, které doma máte. Obecně platí, že technické limity dnešních routerů nijak neomezují provoz v běžné domácí síti. Záleží samozřejmě i na rychlosti internetu, kterou si objednáte. Rychlost ovlivňuje i stáří zařízení, které se k internetu připojuje.

Našim cílem je, abychom každého nového zákazníka nainstalovali nejpozději do deseti dnů od podepsání smlouvy. Obvykle však bývá termín kratší.

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.

Ano, na požádání Vám přidělíme jednu nebo více veřejných IP adres. Ceny služeb se řídí aktuálním ceníkem.

Pokud vám nefunguje internetové připojení, dejte nám to vědět. Zavolejte nám, nebo napište, případně nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře. Co nejdříve vám sdělíme, jestli se jedná o závadu, na které pracujeme, nebo provedeme okamžitou analýzu situace, pokud to není závada z naší strany. 

Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.

Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou CERBEROS s.r.o., Nitranská 560, Liberec - Jeřáb, PSČ 460 07,nebo na email info@cerberos.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.

Od 1. ledna 2022 jsou zákazníci odebírající služby přístupu k internetu oprávněni využít regulovaný proces změny poskytovatele. Níže uvádíme potřebné informace a kontaktní údaje pro účely změny poskytovatele služby přístupu k internetu, která probíhá v souladu s obecně závaznými právními předpisy, především zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 58/2022 Sb., o podmínkách přenositelnosti čísel a změny poskytovatele služby přístupu k internetu. Veškerá komunikace prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů je za účelem její zpětné prokazatelnosti zaznamenávána a archivována.

Informace pro zákazníky, kteří chtějí přejít k CERBEROS s.r.o.:
V případě, že máte zájem o naše služby přístupu k internetu, ale zároveň Vám tyto služby poskytuje jiný poskytovatel, stačí, když nás budete kontaktovat telefonicky na čísle 326 100 000 nebo na jakékoliv naší pobočce a vyžádáte si změnu poskytovatele služby přístupu k internetu.
K tomu budete potřebovat:
- OKU kód (tj. ověřovací kód účastníka), který by měl být součástí Vaši smlouvy s původním operátorem, nebo který si u něj můžete vyžádat, a;
- Informaci o Vašem stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu (tj. který poskytovatel Vám služby přístupu k internetu poskytoval doposud).
Změnu poskytovatele přístupu k internetu již poté v případě, že to bude technicky možné, vyřídíme za Vás.

Informace pro zákazníky, kteří chtějí odejít od CERBEROS s.r.o.:
Je nám líto, že máte v úmyslu přejít k jinému poskytovateli služeb přístupu k internetu. Zkuste nás však před změnou kontaktovat na 326 100 000, pokusíme se Vám vyjít maximálně vstříc. V opačném případě najdete svůj OKU kód ve smlouvě o poskytování služby přístupu k internetu a o změnu poskytovatele požádejte nového (tj. přejímajícího) poskytovatele služby přístupu k internetu, který Vás změnou provede.

Informace pro jiné poskytovatele služby přístupu k internetu:
Za komunikace s jinými poskytovateli služby přístupu k internetu byla zřízena elektronická adresa oku@cerberos.cz, na kterou se mohou obracet přejímající poskytovatelé služby přístupu k internetu. Uvedená adresa neslouží pro komunikaci se zákazníky. V případě, že jste našim zákazníkem, anebo máte v úmyslu se jím stát, využijte prosím kontaktní údaje výše, anebo nás navštivte na jakékoliv naší pobočce.

Nabídka programových balíčků je široká. Základní programové balíčky jsou tři.

1 - Startovací 

2 - Rodinný 

3 - Maximální 

K těmto základním programovým balíčkům je možné si doobjednat další doplňkové - tématické - viz základní programové balíčky. Ceny najdete v aktuální ceníku zde.

Pro sledování internetové televize set-top-box nutně nepotřebujete. Pokud máte chytrou televizi, která se umí připojit k internetu, nepotřebujete žádné další zařízení. Stačí nainstalovat a spustit aplikaci. Pokud máte televizi, která není chytrá, máme pro vás set-top-box, díky kterému si službu naplno vychutnáte.

Pro sledování internetové televize Sledování TV anténu nepotřebujete. Chytrá televize funguje kompletně po internetu. Jediné co potřebujete je kvalitní internetová přípojka a tu, věříme, od nás již máte. Navíc, pokud máte chytrou televizi, nebudete potřebovat ani novou krabičku pro příjem (set-top-box).

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.

Problematika přetáčení reklam, resp. jejich nemožnosti plného přeskočení je v současné době záležitostí všech programů z rodiny Prima TV. Reklamu můžete sice přetáčet, ale až po odsledování stanovené minimální doby. Tato minimální doba se zobrazí na obrazovce vaší televize.

Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.

Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou nebo emailem na adresu info@cerberos.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.

Umístění hlavního routeru je rozhodující. Pokud jej máte umístěný nevhodně, stačí jej přemístit ideálně do středu všeho internetového dění. Pokud nemáte nebo nechcete řešit tuto možnost, nabízí se vyzkoušet to nejjednodušší. Na poloviční vzdálenost mezi router a místo, kde chcete využívat Wi-Fi přidejte opakovač signálu Wi-Fi. Intenzitu pokrytí ve svém okruhu zvýší a s velkou pravděpodobností postačí.

Pro sledování chytré televize set-top-box nutně nepotřebujete. Pokud máte chytrou televizi, která se umí připojit k internetu, nepotřebujete žádné další zařízení. Stačí spustit aplikaci. Pokud máte televizi, která není chytrá, máme pro vás set-top-box, který vám umožní telku sledovat.

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající službu či nějaké doplňkové zařízení, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Napsat nám můžete i na sociální sítě. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.

Pokud vám byla doručena upomínka a pokud nebylo Vyúčtování doposud uhrazeno, je vhodné zaplatit co nejdříve. Vyhnete se tak možnému omezení Služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení služby. Obnovení služeb vám může být účtováno dle ceníku. Pokud bylo Vyúčtování již dříve uhrazeno, kontaktujte raději naši zákaznickou linku nebo nám pošlete prostřednictvím kontaktního formuláře údaje o provedené platbě, číslo smlouvy, variabilní symbol, jméno a příjmení a my už si platbu dohledáme.

Náš bankovní účet je 35-5709240207/0100

Variabilním symbolem platby je číslo vaší smlouvy

 Vyúčtování typicky v elektronické podobě, pokud nebylo sjednáno jinak, je zasíláno vždy do 5 pracovních dnů od skončení fakturačního období, a to e-mail. Způsob úhrady je už na vás. Vyúčtování je uhrazeno okamžikem připsání příslušné částky označené variabilním symbolem uvedeným ve Vyúčtování na náš bankovní účet, prosím dejte si proto pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a vaše Vyúčtování bude evidováno jako nezaplacené.

Vyúčtování je zasíláno na vaši emailovou adresu. V případě zasílání poštou je tato služba zpoplatněna dle platného ceníku.

Nesouhlasí vám zaslané Vyúčtování, nejste spokojeni s poskytovanou Službou nebo máte jinou připomínku? Prosím zavolejte nám na zákaznickou linku nebo nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního. Jsme připraveni vše řádně prověřit.

Podali jste reklamaci vyúčtování, služeb nebo zařízení, která nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti? Pokud s řešením reklamace nesouhlasíte, můžete se obrátit na následující instituce, které závěry reklamace nestranně posoudí:

 

V případě služeb elektronických komunikací

je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v dané oblasti příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů dle působnosti zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Více informací ohledně postupu, jak lze podat návrh na zahájení řízení před Českým telekomunikačním úřadem, včetně veškerých potřebných informací o tomto řízení, najdete na https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu. V případě jiných sporů o peněžité plnění lze využít elektronické formuláře na https://www.ctu.cz/spory-o-penezite-plneni-podle-ss-129


V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb,

které nespadají pod služby elektronických komunikací, se mohou spotřebitelé obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací na https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Ostatní zákazníci se mohou se svými nároky obracet na obecné soudy České republiky.

Potřebujete poradit?
Stačí nám vaše telefonní číslo a my se Vám ozveme zpět.
+420