Cerberos - Dárek

Úvod » Domácnosti » Cerberos - Dárek
24255349_s
Vážení zákazníci, 
 
vzhledem k tomu, že jste zařazeni mezi naše důležité zákazníky, byla vám navýšena kapacita vašeho internetového připojení.
 
Navýšení rychlosti je vázáno na váš stávající tarif.
Tarify za částku 480,- a 490,- byly navýšeny na cílovou kapacitu 30/20Mb. Jedná se tedy o navýšení o minimálně 50% rychlosti a to za stejnou cenu.
Tarify za částku 360,- a 370,- byly navýšeny na rychlost 8/4Mb (tedy povětšinou růst rychlosti o 100%).
 
Věříme, že toto navýšení vás potěší a budete se s námi nadále podílet na zvyšování kvality a rychlosti naší sítě.
 
V roce 2015-16 jsme zatím inovovali na tyto vysoké rychlosti více jak 150 vysílacích bodů. Do konce roku 2016 dojde k navýšení rychlostí všech ostatních vysílačů. 
 
Tyto rychlosti umožňují také fungování nových služeb jako je nová televize, která vás poslouchá. Neváhejte a zavolejte nebo napište nám o možnost vyzkoušení této televize na 14 dní zcela zdarma! Více nahttps://www.cerberos.cz/domacnosti/televize.
 
Pro ty z vás, pro které je připojení velmi důležité, nabízíme také možnost přednostních služeb zvaných VIP servis, který poskytujeme i o víkendech. Více na https://www.cerberos.cz/domacnosti/internet/vip-servis.
 
 
 
V tomto okně jsme pro vás připravili možné dotazy o navýšení rychlostí:
 
Od kdy byla vaše rychlost navýšena?
V době, kdy vám byl zaslán email a sms, tak by již měla být rychlost navýšena.
 
Je třeba podpis nějakého dodatku smlouvy?
Nikoli, rychlost bude navýšena automaticky a novou rychlost (název tarifu) naleznete již na vaší příští faktuře.
 
Je třeba nějak měnit příkaz k platbě?
Není třeba nic měnit. Ale to pouze v případě, že máte správně zadaný variabilní symbol u platby (VS je číslo vaší smlouvy). V případě, že si nejste jisti tímto údajem, kontaktujte naše Zákaznické oddělení.
Tento údaj je velmi důležitý pro párování plateb a eliminiace možného odpojení z důvodu špatného spárování vaší platby!
 
Co když mi měřák na internetu neukazuje zvýšenou rychlost?
Zkuste si otestovat měření rychlost.cerberos.cz, kde vyberete přímo náš server (bohužel většina měřících služeb bývá často přetížená a tak velmi zkresluje výsledky měření).
 
 
Co když mi na rychlost.cerberos.cz vychází stále malé rychlosti?
 
Problém s připojením může být dále v těchto věcech:
1) Měření provádíte po bezdrátové síti (jste připojeni bezdrátově v rámci domu na wifi router) a připojení mezi vaším počítačem a routerem není dostatečně kvalitní. (V tomto případě doporučujeme testovat připojení se zapojením počítače přímo po kabelu do routeru. Tímto zjistíte zda nemáte porouchaný wifi router nebo velkou vzdálenost od něj v domě.)
 
2) Po kabelu je připojení také pomalé - problém může být v počítači, kde vám může vše zpomalovat např. antivir nebo starší počítač. Doporučujeme zkusit jiný počítač.
 
3) Internet je stále pomalý i po splnění bodů 1 a 2 - pak je vhodné kontaktovat naši hotline linku a domluvit prověření připojení. Nejpravděpodobněji může být způsobeno problémem na přijímacím zařízení na vaší střeše, který může být již staršího data a je třeba jej vyměnit (samozřejmě naším technikem zdarma).
 
4) Internet neběží maximální rychlostí - toto je často způsobeno agregací, která je u vašeho tarifu 1:10. Je tedy pravděpodobné, že vaše rychlost bude kolísat, ale neměla by se pohybovat v minimální hodnotě pod 2/3 uvedené kapacity.
 
V případě, že internet neběží tak jak byste očekávali, kontaktujte nás prosím. Vše se pokusíme zařídi k vaší plné spokojenosti.
 
Děkujeme za vaši přízeň.
 
Váš Tým společnosti CERBEROS s.r.o.
Pobočka Mladá Boleslav: Blahoslavova 184, Mladá Boleslav, 29301, telefon: 326 100 001
Pobočka Liberec: Rumunská 655/9, Liberec, 46001, telefon: 486 100 001 
Zákaznické centrum: 326 100 000
© 2014 Cerberos s.r.o. Všechna práva vyhrazena. | Ochrana osobních údajů
Vyrobilo: Cliquo | B interactive