Blog

Úvod » Blog » Vždy můžete mít lepší internet

LIBEREC >> JDĚTE PO ŠIPKÁCH!

Palác Syner v Liberci je v plné rekonstrukci a tak je pro některé z vás obtížné dostat se k nám na Libereckou pobočku.

V paláci Syner jsme označili ŠIPKAMI cestu od hlavního vchodu hotelu Pytloun, který je asi 30m vlevo od původního vchodu, přes výtah až ke vstupním dveřím našeho zákaznického centra.

Myslíte si, že vaše služba internetového připojení je ta nejoptimálnější pro vás? Možná si to myslíte, jelikož nemáte srovnání s tím, co dnešní trh nabízí. O důležitosti internetu již dnes těžko někdo zapochybuje. Přesto je až neuvěřitelné, kolik firem i domácností ze setrvačnosti ponechává svá internetová připojení celé roky beze změn, a to i přesto, že vývoj technologií se žene kupředu mílovými kroky.

Není účelem v tomto článku vyjmenovat všechny argumenty, proč mít internet od Cerberosu, k tomu je určen samostatný článek zde. V tomto článku vám nabídneme hlediska, podle kterých se dá posuzovat kvalita služeb internetového připojení, abyste měli kritéria pro posuzování, zda by právě váš internet nemohl být lepší.

Rychlost připojení

Rychlost připojení je pravděpodobně každému zřejmá. Čím více tím lépe. Ale každý již nemusí vědět, že může být veliký rozdíl mezi maximální rychlostí a průměrnou rychlostí. Maximální rychlost je hranice, kterou nepřekročíte díky omezení u dané služby. Vás ale v praxi bude spíše zajímat skutečná průměrná rychlost, a také to, k jak velkým výkyvům může docházet. Průměrná rychlost bývá nižší. U špatných poskytovatelů často výrazně kolísá. Aktuální rychlost si můžete změřit třeba zde:

http://rychlost.cerberos.cz/

V Cerberosu děláme vše proto, aby rychlost připojení byla pro naše klienty co nejblíže k maximální rychlosti podle jejich tarifu. Pochopitelně také kolísá v závislosti na vytíženosti, ale výkyvy jsou malé, pokud není někde technická závada, která se ovšem dá rychle odstranit.

Spolehlivost připojení

Dostupnost internetu je klíčovým faktorem nejen pro firmy, které díky výpadkům internetového připojení mohou přicházet o zisky. Toho jsme si ve společnosti Cerberos velice dobře vědomi. Děláme vše, co technologie dovolí, aby byly výpadky tak vzácné, že si naši klienti ani nevzpomenou, kdy k nějakému došlo. Považujeme za samozřejmost mít více cest do globální sítě internetu, protože naše klienty přeci nemůže zaskočit výpadek jedné z nich. Krom toho také zálohujeme všechny vysílače a zavádíme i další technické vymoženosti.

Technická podpora

Přesto, že k výpadkům u nás dochází velice vzácně, může nastat problém třeba i na straně klienta. Z toho důvodu máme vysoce profesionální technickou podporu, na kterou se naši klienti mohou s důvěrou obrátit.

Přístup ke klientům

To je někdy podceňované hledisko, které se ale časem ukáže jako nesmírně důležité. Společnost Cerberos je regionální poskytovatel, která  je právem hrdá na svůj osobní přístup při hledání optimálního řešení pro své klienty.

Co dělat, pokud si nejste jisti, zda máte optimální připojení?     

Neváhejte a nezávazně kontaktujte naše pracovníky. Naše zákaznická centra v Mladé Boleslavi a Liberci s vámi prodiskutují vaše možnosti a nabídnou vám nejoptimálnější řešení po konzultaci s našimi techniky. Jelikož firmy mívají specifické požadavky, společnost Cerberos vám určí obchodníka, na kterého se budete moci obrátit s jakýmkoli přáním. 

Zpět na výpis


Zákaznické centrum: 326 100 000
© 2014 Cerberos s.r.o. Všechna práva vyhrazena. | Ochrana osobních údajů
Vyrobilo: Cliquo | B interactive